ConfigPOS - Profesionalno POS rješenje za kafiće, barove i restorane

ConfigPOS je napredno softversko rješenje za upravljanje narudžbama i zalihama te kontrolu i izvještavanje kroz Cloud bazirani BackOffice. Ovaj POS sistem omogućava potpunu kontrolu nad poslovanjem, uz "real time" sinhronizaciju između desktop aplikacije, mobilnih uređaja i back-office modula. Zahvaljujući intuitivnom interfejsu i pouzdanoj komunikaciji među uređajima i modulima, ConfigPOS značajno poboljšava efikasnost, preciznost i kvalitet usluge.

Ključne prednosti:

  • Brzo i jednostavno upravljanje narudžbama u realnom vremenu 
  • Optimizacija zaliha i praćenje skladišta uz minimizaciju grešaka
  • Centralizovana kontrola poslovanja kroz backoffice 
  • Mobilna podrška za konobare, menadžere i osoblje
  • Sigurna i pouzdana komunikacija između svih sistema
  • Real time izvještavanje kroz "analitiku u pokretu".

Više od softvera – partnerstvo kroz podršku i tehnologiju

Help Desk

24h podrška

Cloud

Sigurnost podataka

Tehnologija

Svjetski trendovi

User Friendly

Intuitivan dizajn, efikasno sučelje

ConfigPOS moduli

Desktop App

Radna stanica

BackOffice

Menadžment

Config Orders

Za narudžbe pred gostima

Produkcijski monitor

Elektronske narudžbe

Config Spot

Analitika u pokretu

Loyalty

Program za goste

Desktop aplikacija + Mobile aplikacija

Od jednostavnog unosa do naprednog sistema narudžbi – sve u jednom POS rješenju

ConfigPOS je fleksibilan i skalabilan POS sistem za ugostiteljstvo, prilagođen kako manjim objektima tako i kompleksnim poslovnim modelima. Bilo da vam je potrebno osnovno evidentiranje narudžbi putem desktop aplikacije, ili napredno rješenje koje uključuje mobilnu Orders aplikaciju – ConfigPOS pokriva sve scenarije.

Uz Orders aplikaciju, konobari mogu direktno pred gostima unositi narudžbe koje se automatski šalju u kuhinju ili šank, čime se ubrzava usluga i povećava produktivnost, smanjuju greške i povećava zadovoljstvo gostiju.

Desktop aplikacija + Mobile aplikacija
Kitchen order - Pametno upravljanje narudžbama

Kitchen order - Pametno upravljanje narudžbama

Kitchen Order je aplikacija za efikasno praćenje i upravljanje narudžbama u ugostiteljstvu. Prikazuje sve ključne informacije u stvarnom vremenu - od konobara i stola, do naručenih proizvoda i posebnih napomena. Narudžbe su jasno kategorizirane: pristigle, u obradi i završene, što omogućava brz pregled i koordinaciju.

Za kompleksnije operacije, moguće je povezati više Kitchen Order instanci na različita mjesta produkcije - idealno za restorane s više kuhinja, barova ili sekcija.

U mogućnosti smo ponuditi kvalitetne, profesionalne displeje od Partner Tech-a.

BackOffice-Menadžment

Cloud bazirani backoffice omogućava udaljeni pristup menadžmentu sistema bez geografskog ograničenja, dok "Real time" sinhronizacija podataka omogućava dostupnost istih u svakom trenutku. Back office je centralni menadžment sistem koji služi za unos artikala i normativa, ulazne kalkulacije, upravljanje prometom, maržama, nabavnim i prodajnim cijenama, popustima, loyalty programima, posebnim paketima itd. Na raspolaganju je veliki broj izvještaja koji se mogu eksportovati u CSV, XLS ili PDF dokumente za dublju analizu poslovanja. Na raspolaganju je i intuitivni DashBoard koji pruža brze informacije o potrošnji roba i sirovina, prodaji artikala itd. 

Iz ovog centralnog mjesta se može upravljati jednim prodajnim mjestom, poslovnim jedinicama u sklopu jedne kompanije, ili kompanijama koje su u vlasništvu istih grupacija.

BackOffice-Menadžment
CONFIG Spot

CONFIG Spot

Analitika u pokretu – poslovni uvidi u realnom vremenu

U sklopu našeg naprednog ugostiteljskog softverskog rješenja, razvili smo poseban modul za mobilnu analitiku koji omogućava vlasnicima i menadžerima ugostiteljskih objekata da u svakom trenutku prate ključne pokazatelje poslovanja, bez obzira gdje se nalaze.

Ova funkcionalnost, koju često zovemo "analitika u pokretu", nastala je kao direktan odgovor na potrebe modernih ugostitelja koji posluju u dinamičnom okruženju i često su geografski udaljeni od svojih objekata. Modul omogućava praćenje izvještaja, prometa, zaliha, produktivnosti osoblja i finansijskih pokazatelja – sve putem mobilnog uređaja, u realnom vremenu.

Način rada konobara

U modernom ugostiteljstvu, brzina i tačnost su ključni faktori uspjeha. ConfigPOS omogućava konobarima da se fokusiraju na goste, dok sistem preuzima tehnički dio posla na način da automatski distribuira narudžbu relevantnim sektorima – kuhinji i/ ili šanku. Sve se odvija u realnom vremenu, bez grešaka i bez kašnjenja.

Rezultat? Zadovoljniji gosti, efikasnije osoblje i veći promet.