ConfigPOS je napredno softversko rješenje za upravljanje narudžbama i zalihama te kontrolu i izvještavanje kroz Cloud bazirani BackOffice. Ovaj POS sistem omogućava potpunu kontrolu nad poslovanjem, uz "real time" sinhronizaciju između desktop aplikacije, mobilnih uređaja i back-office modula. Zahvaljujući intuitivnom interfejsu i pouzdanoj komunikaciji među uređajima i modulima, ConfigPOS značajno poboljšava efikasnost, preciznost i kvalitet usluge.
Ključne prednosti:
24h podrška
Sigurnost podataka
Svjetski trendovi
Intuitivan dizajn, efikasno sučelje
Radna stanica
Menadžment
Za narudžbe pred gostima
Elektronske narudžbe
Analitika u pokretu
Program za goste
Od jednostavnog unosa do naprednog sistema narudžbi – sve u jednom POS rješenju
ConfigPOS je fleksibilan i skalabilan POS sistem za ugostiteljstvo, prilagođen kako manjim objektima tako i kompleksnim poslovnim modelima. Bilo da vam je potrebno osnovno evidentiranje narudžbi putem desktop aplikacije, ili napredno rješenje koje uključuje mobilnu Orders aplikaciju – ConfigPOS pokriva sve scenarije.
Uz Orders aplikaciju, konobari mogu direktno pred gostima unositi narudžbe koje se automatski šalju u kuhinju ili šank, čime se ubrzava usluga i povećava produktivnost, smanjuju greške i povećava zadovoljstvo gostiju.
Kitchen Order je aplikacija za efikasno praćenje i upravljanje narudžbama u ugostiteljstvu. Prikazuje sve ključne informacije u stvarnom vremenu - od konobara i stola, do naručenih proizvoda i posebnih napomena. Narudžbe su jasno kategorizirane: pristigle, u obradi i završene, što omogućava brz pregled i koordinaciju.
Za kompleksnije operacije, moguće je povezati više Kitchen Order instanci na različita mjesta produkcije - idealno za restorane s više kuhinja, barova ili sekcija.
U mogućnosti smo ponuditi kvalitetne, profesionalne displeje od Partner Tech-a.
Cloud bazirani backoffice omogućava udaljeni pristup menadžmentu sistema bez geografskog ograničenja, dok "Real time" sinhronizacija podataka omogućava dostupnost istih u svakom trenutku. Back office je centralni menadžment sistem koji služi za unos artikala i normativa, ulazne kalkulacije, upravljanje prometom, maržama, nabavnim i prodajnim cijenama, popustima, loyalty programima, posebnim paketima itd. Na raspolaganju je veliki broj izvještaja koji se mogu eksportovati u CSV, XLS ili PDF dokumente za dublju analizu poslovanja. Na raspolaganju je i intuitivni DashBoard koji pruža brze informacije o potrošnji roba i sirovina, prodaji artikala itd.
Iz ovog centralnog mjesta se može upravljati jednim prodajnim mjestom, poslovnim jedinicama u sklopu jedne kompanije, ili kompanijama koje su u vlasništvu istih grupacija.
Analitika u pokretu – poslovni uvidi u realnom vremenu
U sklopu našeg naprednog ugostiteljskog softverskog rješenja, razvili smo poseban modul za mobilnu analitiku koji omogućava vlasnicima i menadžerima ugostiteljskih objekata da u svakom trenutku prate ključne pokazatelje poslovanja, bez obzira gdje se nalaze.
Ova funkcionalnost, koju često zovemo "analitika u pokretu", nastala je kao direktan odgovor na potrebe modernih ugostitelja koji posluju u dinamičnom okruženju i često su geografski udaljeni od svojih objekata. Modul omogućava praćenje izvještaja, prometa, zaliha, produktivnosti osoblja i finansijskih pokazatelja – sve putem mobilnog uređaja, u realnom vremenu.
U modernom ugostiteljstvu, brzina i tačnost su ključni faktori uspjeha. ConfigPOS omogućava konobarima da se fokusiraju na goste, dok sistem preuzima tehnički dio posla na način da automatski distribuira narudžbu relevantnim sektorima – kuhinji i/ ili šanku. Sve se odvija u realnom vremenu, bez grešaka i bez kašnjenja.
Rezultat? Zadovoljniji gosti, efikasnije osoblje i veći promet.